Bokning

Bokning går till på följande sätt.

  1. Vi kollar att det är ledigt aktuellt datum
  2. Du preliminärbokar
  3. Vi träffas i Lilla Götafors och tittar på lokalen samt pratar om hur du vill lägga upp det och vad du vill lägga fokus på
  4. Vi skickar prisförslag baserat på ditt upplägg och din budget
  5. Du bokar

Priser

Kostnaden baseras på lokalhyra och antal personer samt ditt upplägg och vad du vill att vi hjälper till med. Du får prisförslag från oss efter vi träffats.  Priset kan komma att förändras under projektets gång beroende på justeringar och tilläggsbeställningar så informera oss om det finns en strikt budget vi ska förhålla oss till. För att ge en uppskattning kring vad det vanligtvis kostar kan du utgå från.

Grundkostnad:

  • Lokalhyra från 15.000kr
    Ingår 1 timmes konsultation, pentry, kyl, frys, ljudanläggning, mikrofon, projektor o duk, internet, städning.
  • Från 150kr/person
    Ingår möbler, porslin, glas, bestick, dukning och basdekoration på bord

Tillägg

Trådlös mikrofoner och headset finns att hyra till för 300kr/st.

Vi hjälper gärna med fika, mat och personal vilket du även får i  prisförslaget utifrån ditt upplägg och budget. Nedan ser du några exempelpriser.

pris/person för mat och dryck:

  • Frukostbuffe: från 50 kr
  • Cateringbuffe: från 200 kr
  • Konferenspaket (frukost, Lunch, eftermiddagsfika): från 150 kr

Personal

  • 300 Kr Servering / bar / garderobiär / dörrvakt
  • 500 Kr Tekniker
  • 650 Kr Projektledare / bröllopskoordinator

Vi har även filmare, fotografer, discjockey, föreläsare mm vilket offereras efter behov.